Pages

Saturday, November 29, 2008

Mari sembahyang

Kita sembahyang dia pun sibuk nak sembahyang jugak.
Sejadah kecik dah ada...
Nanti kena cari telekung sembahyang pulak untuk dia.
Melentur buluh biar dari rebungkan...

2 comments:

KV said...

dina pun slalu sibuk nak solat n mengaji. Nanti dia besat sket lg nak beli telekung kanak2 tu. Hihi

lyein said...

pangai dhia plak, pantang aku mayang, dia dtg pastu sembunyi bawah telekung..cane aku nk meneruskan semayang..kompomler aku tergelak...kekekeekek..

bli arr telekung kt jln tar yg siap ade beg dia gambo barbie tu..murah je aritu aku teman hana bli, dlm rm15 gitu..kalo pandai tawar2lah

 

Blog Template by YummyLolly.com