Pages

Tuesday, November 11, 2008

First Time

Pagi tadi... time nak berus gigi Adib Irfan... aku perasan ada benda putih kat belakang gigi dia. Cek2... ayoyo... ada gigi tumbuh. Camana leh jadi camni. Rupanya ada gigi yang dah bergoyang...

Habislah berkeliaran gigi tumbuh nanti. Gigi susu dia memang tersusun rapi. Tiba gigi betul... berkeliaran.

Petang ni kena bawak jumpa dentist... cabut gigi yang tengah bergoyang tu. Tatau camanalah nanti. Meraung ke... cool ke... kita tengoklah nanti.


2 comments:

ummi zufayri said...

selamat cabut gigi.
syakir lom ada tanda2 gigi baru nak tumbuh lagi. tapi tgk2 jugak.

rina said...

tq.

saya ni langsung tak perati pun sebab duk ingat lambat lg kot doang nk cabut gigi/tumbuh gigi baru. last2 amik ko... terus tumbuh gigi baru dan gigi susu pun dh goyang. hehehe.

 

Blog Template by YummyLolly.com