Pages

Wednesday, November 26, 2008

Sendirian Berhad

Lepas balik dari raya aritu... Auni Damia dah tanak duduk dalam carseat. Mula2 tension gak sebab aku kurang confident nak bawak kereta kalau dia tak duk dalam carseat. Tapi lama kelamaan dah ok skit sebab dia pun dah agak stabil untuk duduk or berdiri. Cuma dia tak dibenarkan berdiri atas seat jelah. Seriau aku dibuatnya. Yelah buatnya aku brake secara tiba2... tak ke bahaya. Tapi budak tetap budak. Ada masa dia berdiri jugak.

Nasib baiklah rumah dengan nursery tak jauh sangat. Dalam tak jauh pun adalah 16km gak. Jalan yang aku lalu bukan highwaylah. Jalan biasa. Kalau highway lagilah aku tension sebab tak boleh nk memecutkan. Hahaha. Takdelah... saya bukan minah pecut pun.


Gambar kat atas ni pagi tadi punya cerita. Selalunya dia baring jer. Pagi td nak letakkan dia dalam kereta tiba2 dia terjaga... terus duduk. Suruh dia baring tanak. Sekali toleh ke belakang masa berhenti traffic light merah... ler dah tido rupanya. Cute jer tengok. Macam budak besar.

2 comments:

iamja said...

Cantikla seat keter baru .. :) Mek dah beso.. tunggulah dia beso Adib.

rina said...

hahaha... tu seat sang kancil ja... seat sang kancil mu bkn kaler ni ke ja...

 

Blog Template by YummyLolly.com