Pages

Monday, November 24, 2008

Kau Tercipta Untukku

"ku ingin kau tau... kuslalu milikmu... yang mencintaimu... sepanjang hidupku..."

Kalaulah tok laki saya tujukan bait2 lagu ini untuk saya.... perghhh. Tak terucap dengan kata2 perasaan saya. Tapi yang pasti segala perkataan yang berkaitan dengan syukur, gembira, teruja, terharu... boleh menggambarkannya.

Tangkap leleh saya dibuatnya.

Tiba2... keluar sesuatu dari belakang saya. Semakin ia membesar dan membesar. Oh rupanya sayap.... membolehkan saya terbang diawang-awangan sambil mendengar alunan dari lirik2 lagu Ungu itu.

Syoknya mengelamun.


Benar kata2 tentang... biarkan diri kita dicintai dari kita mencintai seseorang itu dengan sepenuh hati kita... lebih2 lagi kita yang bernama WANITA.

3 comments:

iamja77 said...

Wei... angau kah anda? auuwww

rina said...

hahaha. adalah sikit...

KV said...

wah, jiwang ni! Layan!!

 

Blog Template by YummyLolly.com