Pages

Wednesday, October 22, 2008

Memang perangai dia...

"F cakap W tak mintak tawar pun beli ..."
"Kira apa C cakap W ok jer"

Aku memang tak pelik kalau ada orang cakap camtu. Memang dah kenal giler perangai dia. Nak beli apa2... memang dia tak reti nak tawar menawar ni.

Kalau ada aku... oklah... proses tawar menawar akan berlansung. Kalau tak... buat sakit hati jer bila tau dia beli barang tanpa mintak satu sen pun kurang.

Cam aku... selagi boleh tawar... selagi tulah aku mintak. Hahaha. Cuma satu jer aku tak pernah mintak tawar... tang upah babysitter. Yang tu aku terima dengan 'hati terbuka'. Huhuhu.

4 comments:

iamja said...

Mak aku terror tawar sampai aku plak kesian kat si penjual. Hahahha..

rina said...

selalunya org perempuan mmg ada skill tawar menawar ni...

wan said...

Mak aku pun terer.. aku tak. ih tak.
Aku tawar sekali je. Kalau dia kasi, yela, kalau dia tak kasi, aku cabutted hehe

- tety - said...

hahah aku time g beli songkok danial arituh, aku mtk tawar... pogy ckp kt aku, alaaa 5 ringgit pun nk berkira ke... erkkk... aduyaii...

 

Blog Template by YummyLolly.com