Pages

Tuesday, October 07, 2008

Fasa Baru

Hari ni bermula satu fasa baru dalam diri Adib Irfan dan Auni Damia.

2 beradik tu start tinggal dekat nursery. Nursery tu betul2 depan sekolah Adib Irfan. Si abang oklah... memang dah lama nak duk kat nursery tu sebab ramai geng2 sekolah dia transit kat nursery. Si adik jelah yang sedikit problem.

Lemah longlai kalau dengar anak menangis meraung. Susah jugak kot dia nak membiasakan diri dengan keadaan baru. Aku jugak kena pekakkan telinga dan tebalkan hati dengar tangisan anak dara aku.

updated : Baru lepas cakap ngan cikgu kat taska... Auni Damia tengah tido. Hisap susu pun ok. Makan ok. Main dengan kawan2. Alhamdulillah... lega sikit aku dengar.

6 comments:

KV said...

insyaallah mia dapat sesuaikan diri. ambik masa sket lah kut.

KV said...

weh, mana en3 raya?

rina said...

raya ka... tunggu pas2 ni...

iamja said...

oo anak2 ko dah tinggal kat nursery ekkk... takpo.. insya'allah semuanya OK. Janji semua sihat sejahtera.

kaezrin said...

insya allah ok rina...aku pun khazin dah serasi ngan nursery...khilfi piun ok

- tety - said...

ok kot nanti.... awl2 mek x biasa lg ngn 'dunia baru'...

tp ok la dah bleh cari tpt baru utk 2 bradik tuh... aku pun lega... (kes sokmo dk sakit hati) hehehe

 

Blog Template by YummyLolly.com