Pages

Wednesday, March 12, 2008

Cita-Cita

Cita-cita saya nak jadi posmen. Nanti saya bawak motor api. Baru boleh hantar surat dengan cepat. Kalau kawan2 nak tahu motor api tu motor yang ditampal dengan sticker berbentuk api. Vrooom.

Petang semalam cita-cita saya bertukar lagi sekali. Kali ini saya nak jadi pelakon tv pulak. Tapi saya tak berapa pasti lagi. Saya nak try jer dulu. Saya keluar tv jangan lupa tengok yer.

Kalau dulu cita-cita saya nak jadi super hero. Superman, Spiderman, Power Rangers dan segala macam super hero yang ada di muka bumi inilah.

Berlainan pula dengan cita-cita sepupu saya... Kak Amalin. Dia bercita-cita nak jadi seorang ustazah. Sungguh murni cita-cita dia. Kak Amalin ni bijak pandai tau orangnya. Setiap kali peperiksaan kat sekolah... tak pernah dapat no. lebih dari no. 2. Mudah-mudahan saya akan jadi sebijak dan sepandai Kak Amalin.

Lepas ni tatau apalagi cita-cita Adib Irfan.

2 comments:

Anonymous said...

Bila ckp pasal ni teringat kisah antie seniri masa kecik.. kan kena tulsi dalam borang tu amsa sekolah rendah.. antara cita-cita.. pramugari.. muahaha.. ampeh time tu.. bkn tau pun keje tu cam ne... cuma pekataan pramugari tu sangat best untuk ditulis.. nasib tak tulis peragawati.. hahaha

-wan-

rina said...

jap... nk bayangkan cik wan kita pakai kebaya nyonya sambil duk heret beg... auwww seksi uuuu. hahaha

 

Blog Template by YummyLolly.com