Pages

Friday, March 14, 2008

2 3 Kucing Berlari

Jom naik roket ma.
Dah lama Boy tak naik roket.
Bila naik???
Tak pernah naik lagi.
***
Kita tak boleh tengok Allahkan...
Sebab tu kita kena berdoakan Mama.
Aritu Boy sembahyang, pastu Boy berdoa.
Sebab tu Allah bagi orang dalam kepala Boy ni.
Dalam kepala mama pun ada orang macam mama.
* Agak pening... ni dia kaitkan dengan cerita sebelumnya. pasal dia bermimpi. so ada orang sama macam dia kat dalam kepala yang tolong dia bermimipi. lebih kurang macam tulah.
***
Peninglah Boy kat rumah Cik Ma.
Naper pulak.
Gelas kaca pecah.
Sampai kepala otak Boy ni pun nak pecah.
Awak yang jatuhkan ke...
Taklah... Kak Shida yang buat.
* Seminggu ni dia & Auni Damia duk rumah Cik Ma (jiran ibu) sbb ibu cuti balik kampung.

4 comments:

iamja said...

Kreatif Adib nie. Tapi best tuh baca citer pasal dia.

kasutVincci said...

kv tak paham memula tu. Hiks..macam2 anak teruna ni tau!

wan said...

lawak anak teruna mu odz... mmg loya buruk.. heheheh

.:HalogAmora:. said...

the bubly adib.... mamanya bubly jugak ka? hehe

 

Blog Template by YummyLolly.com