Pages

Wednesday, March 19, 2008

Daging Masak Merah

Terliur dengan gambar yang ditepek oleh Azza... weekend lepas aku try gak buat. Sebelum ni Ja pun dah try buat. Sedap dia cakap. Resepi2 Azza memang senang dan hasilnya tak pernah mengecewakan. Aku pernah try 2-3 resepi dari dia. Memang wallaaa...


2 comments:

iamja said...

tula.. sedap sangat. aku nak try ada kotiaw kung-fu tuh. dalam fp azza ko dah try kan. aku nampak pun sedap..

rina said...

kotiaw tu mmg sedap ja... senang pun senang bahan2 dan cara nak masak.

gulai lemak ketam pun aku penah try. pun sedap.

 

Blog Template by YummyLolly.com