Pages

Wednesday, January 20, 2010

nasib baik si dia sudi...

... melayan kerenah mamanya yang suka snap gambar tak kira masa dan ketika. semalam pulak baru dapat crochet hat yang dibeli dari cik puan az.na ahma.d. ini pun masuk dari link kawan saya. memang dah lama mencari crochet hat yang cun melecun ini. dah jumpa tanak berlengah lagilah. teruslah buat booking.

sesuai pulak dipadankan dengan baju pemberian 'mak angkat' aun.i dam.ia. kombinasi yang menariklahkan. cuma latar belakang jelah kurang menarik. tapi janji dia sudi berposing layan jelah.

6 comments:

- tety - said...

hahaha kompem mama poyo... mlm2 suh mek posing2 lg tuh...

lyein said...

NAKKK!!! bg link blog plzzz

rina said...

tety : of kos

lin : azna tu xde blog. aku jumpa dia ikut fb. nanti aku tag nama ko.

nong@kween said...

Oh sungguh chantek!!!!! Adekah bajunya from Chateaudesable????

rina said...

nong : tepat sekali tekaan kamu

et said...

slam...kak rina...sy nak tau kat mane beli topi dia..cantik...nak link jugak

 

Blog Template by YummyLolly.com