Pages

Tuesday, July 01, 2008

Yer Nak...

Betul spelling kat sekolah...
Request hadiah dari maknya...
Mula2 cukup setakat biskut Tiger jer...
Lambat sikit maknya beli...
Hadiah di'up'kan kepada 'jiket'...
Kaler merah tau...
Bab merah ni ikut bapaknya...
Habis takkan nak ikut maknya...
Maknya ada barang suka biru...
Tapi pantang tengok pink...
Itu yang disambar dulu...
Oh ya...
Hadiah tu minta dibalut...
Walaupun sekadar biskut Tiger...
Imaginasi mamat tu kuat jugak...
Pengaruh tv pun yer jugak...
Sampai depan pintu rumah...
Tutupkan matanya...
"Olok2 pun xpe, mama.."
Pastu bawak hadiah berbalut depan dia...
Pastu pakat jerit 'Surprise'...
Kosser jer tau...

Layannn...

7 comments:

.:HalogAmora:. said...

OOoOOOoooOO ADIB DERA MAMA YE...
TAPI KAN RINA...LAYAN KAN AJE KAN HEHE

rina said...

dia dh dapat habuan dh smlm. terus tak nyempat2 nk bukak. abis hilang segala nk buat seprais konon. hehehe.

mama alicianorman said...

hi rina...saya beli template dan kena potong bentuk bunny tu satu2..dari telinga, tangan , bontot(hehe)..dan buat embroidery mata, mulut, misai...peh tu baru jahit kat kain background tu...

wan a. rafar said...

Papa kini di Athens. Kami sampai di sini dua hari lepas dengan kereta api dari Komutini, satu perjalanan yang mengambil masa lebih sepuluh jam. Kami disambut oleh beberapa orang Islam berketurunan Bangladesh dan ditempatkan di sebuah masjid mereka. Kami akan berada di sini sekitar sebulan. Lepas itu akan ke Itali pula. Doakan kami sihat dan selamat. Salam semua.

KV said...

wahahah
sabar jek la

FH Engineering said...

Seronokk lah baca keletah adibb, cute jekkkk

Takper biskut tiger pun xper, asalkan hadiah kan adibbbbbb

rina said...

mama alicianorman : benda kreatif ni mcm2 adakan... tunggu minat & rajin jelah. hehehe.

papa : seronok dengar. semoga perjalanan jauh papa dirahmati dan dilindungi Allah SWT.

kv : hehehe.

y : lambat skit terus up hadiah. tu yg tatahan...

 

Blog Template by YummyLolly.com