Pages

Monday, July 21, 2008

Camana ek...

Nak kurus... nak kurus...!!!!

Tapi makan bedal segala benda...
Walaupun skip lunch...
Tapi malam jarangnya tak makan...
Abis tu camno tu...

Exercise memang boleh kata tak pernah...
Dulu2 rajin jugak berskipping...
Mau hari2 jiran bwh rumah merungut.
Mau taknya...
Gedebang gedebung bunyinya.

Sekarang ni...
Time teringat...
Gagahkan jua bersit-up...
Baru 20x perut dah keras kejung rasa.

Tapi sungguh tak syok...
Kalau badan dah makin berisi ni...
Nak pakai baju pun serba tak kena...
Sini benjol sana ketulan...

Apa nak buat ek...

9 comments:

KV said...

cerita pasal nak pakai baju comel n mmg sadis sungguh. Segala baju yg kv berkenan mmg tak muat kat badan. Sedih tau!

.:HalogAmora:. said...

hehe...ini mmg isu semasa kaum ibu. i mmg x ske skipping... i ske jogging atau aerobic.. burn the fat! penting tu.

rina said...

tulah kv... bj skang kalu x kecik besar... tp hat besar tu kalu pakai kompem org ckp peknen 4bln. muahahaha.

halo : pttlah ur body meletops macik. ni ada member ajak pergi gym. ada geng syok gakkan.

- tety - said...

huhu aku nih lg 5kg nk kena 'nyah' kuar... huhuh jangan dk menten dah... apa2 pun kebaya aku b4 peknen dah bleh pakai.... yihaaa... tp kena nyah lg benjol2.. huduh ngelih.... huhuhu baru la bleh pakai wt g keja...

mama alicianorman said...

salam...mekasih sebab singgah blog saya...kalau nak kurus cubalah herbalife..dengar kata berkesan...tapi saya tak pernah minum lagi...sebab saya dah mmg kecik..heheh

rina said...

tety : 5kg tu kejap jer nk nyah kuar. hahaha.

faridah : dh penah try lps bersalin aritu... tp kurang berkesan utk sayalah. ambik sebotol jer pastu discont. hahaha. lain org lain kesan dia kot.

maya said...

jawapannya ialah...
"buat tak tau..."

hahahah

rina said...

maya : muahahaha. jawapan yang sungguh telus.

ummi zufayri said...

makan buah2an n ulam2an bnyk. sekarang kan tgh musim buah. hehe :)

 

Blog Template by YummyLolly.com