Pages

Tuesday, April 01, 2008

Teruja

Memang teruja tengok something yang cute, comel dan kreatif. Sungguh kagum dengan orang yang sangat2 berseni halus itu. Alangkah... startlah dia berangan. Berangan tak abis2. Hahaha.


* Gambar kat atas sebenarnya takde kena mengena dengan apa yang bersarang dalam kepala aku sekarang. Tp benda tu pn sesuatu yang bersenikan. Hanya orang yang kreatif berjaya menghasilkan sesuatu seperti itu. Apa nak panggil benda ni ek... patung2 dan rumah tu hadiah untuk MD aku yang akan transfer ke Oz. Last day dia Jumaat ni. Sedih gak sebab aku x de Jumaat ni. Antara bos yang tersangatlah baik. MD aku yang laki tu. Patung perempuan tu wife dia. Dua2 Jepun mari. Patung2 ni versi doang muda. Patung laki sangat susah nak cam. Cuma patung poms dah ada iras sikit. Chop... ni bukan hadiah dari aku sorang. Hadiah from company to him. Sayonara...


1 comments:

wan said...

haah a ada iras muka koba (cam la aku kenal.. tapi dah penah tgk gambo rasanya)... mahal dak odzz... mmg cute

 

Blog Template by YummyLolly.com