Pages

Wednesday, April 16, 2008

Sweet 21

Happy Birthday to you...
Happy Birthday to you...
Happy Birthday to Umie...
Happy 21st Birthday to you.

Adik perempuan bongsu aku dah masuk 21thn. Kejap jer rasa dia membesar. Walaupun selalu orang cakap dia macam budak form 3. Sukalah tu.

Tanya dia nak hadiah apa. Apa2 jelah asalkan mahal. Poyo betul umie ni. Dah sapa suruh tanyakan. Kakak dia pun poyo.

Semoga selamat dunia akhirat. Jadi manusia yang berguna. Apa2 yang terbaik kitorang doa untuk Umie. Amin.

4 comments:

y y katong said...

lawalah Umie, suh lah dia masuk audition penyampai OASiS rina,takpun Persona Nona nanti, sure meletup, bebeh!

rina said...

tayah ler... nanti glemer plak kakak dia... muahahahaha. ada kaitan ke ek...

- tety - said...

danial masa tgk gambo umie die time nih, x cam... huhuhu umie glems sgt nk g menari...

rina said...

muka x ori manalah danial nk cam... hahaha.

 

Blog Template by YummyLolly.com