Pages

Friday, April 25, 2008

Apalah...

Malam tadi tengah syok potong halus halia nak masak ayam goreng halia... tiba2.... adoiii. Nampak darah... abis 1/6 kuku jari hantu belah kiri aku kena makan ngan pisau. Ngilunya sampai hari ni tak hilang2. Rupa2nya malam kelmarin tok laki baru asah kasi tajam pisau tu. Patutlah tajam dia lain macam jer...

Tengahari tadi pulak on the way ke Prudential... kaki kanan aku pulak tersepak divider jalan. Lagi sekali aku beradoiii. Berdarah jari kaki dibuatnya.

Mengadu ngan tok laki. Dia reply "apa punya divider, tak nampak ke bini aku nak lalu..." Muahahaha aku gelak. Bahasa kiasan jer tu. Dalam kata lain dia nak cakap... awat 'tebolah' sangat ni. Hahaha.

Dah nasib badan...

4 comments:

- tety - said...

huhu aku lak ibu jari kanan terkepit pintu keta.... adeiii sakit giler... time2 tu gak la aku nangis.... hahaha.... pogy lg la ckp bleh tlg tgk jek la aku yg dk tgh sakit sbb aku sdiri yg tebolah.... :P

KV said...

hihi

maya said...

wakaka.. aku juga pernah dapat ayat kiasan tu... huhu..

hanis said...

mana plak kiasan tu nyah...ikhlas setulus hati!

 

Blog Template by YummyLolly.com