Pages

Monday, April 12, 2010

seluas mata memandang

memang betullah... kiri kanan depan belakang nampak pokok2 padi jer. serius, seronok tak terhingga dapat berada sedekat itu dengan pokok2 padi.

saya dan keluarga telah dijemput oleh maya untuk melihat keindahan sawah padi di kampungnya itu. macam orang mengantuk disorongkan bantallah.

terima kasih tuan rumah.

6 comments:

sikudus said...

tingat kg tokwan aku kt kedah..aku takleh kena air sawah ni..mesti naik gatal2...rashes penuh pastu jadi kudis..adik2 aku merasa cucuk2 benih padi kt sawah tu..aku mmg takleh lgsg..dr kecik sampailer ke tua bangka..siap tokwan aku hembus sirih kt rashes aku pasal dia naik yg gatal2 berair tu...sadis gilesss

besh kan tgk pemandangan sawah..dpt plak amik gambo mmg cun beb

.:HalogAmora:. said...

cantiknye kawasan padi ni rinaaaaaaaa..... lama dh teringin nk amik gmbr d kwsn sawah padi....x pernah dpt *aduh*

Maya said...

yay! dah tau umah, lepas ni senang nak datang lagi dan lagi kan...

rina said...

lin : aku ni pun tataulah sama ngan ko ke tak... dr smlm kaki aku gatal2. menggaru tak hengat punya.

halo : yeayyy i dah dapat pegang pokok padi.

maya : takut pacik saher jelah x larat tgk muka kitoang sefamily. hahaha

Maya said...

hahaha.. sian gatal2..
tapi rasenya ade kesilapan disitu.. adakah yg mahu ditulis adalah pakcik sahran.. atau mmg betuk pakcik saher?

rina said...

alah... memang betul pn salah. pakcik saher tak bagi pegi kopil jelah. tg karang dia xde lesen besar. hahaha

 

Blog Template by YummyLolly.com