Pages

Thursday, April 29, 2010

anak dara punya pasal

pantang masuk... mesti takkan keluar dengan tangan kosong. walaupun kat rumah masih ada yang belum pakai lagi, tapi mesti nak beli jugak. kalau dah berkenan dengan satu2 design, macam2 colorlah dibeli.

kadang2 anak dara pakai tak sampai pun 15min. tapi tetap nak beli jugak. kalau bernasib baik dan kebetulan dia pakai baju atau skirt atau seluar yang berpoket... dia akan simpan hairclip dalam poket. kalau tak merata2lah dia 'simpan'.

kebetulan pulak laluan harian saya menuju ke lrt station akan melalui depan kedai aksesori cham.elon jadi selalulah tersinggah masuk ke dalam kedai. murah2 pulak tu. mau tak menggilakan.

4 comments:

s.y.a.m.i.m.i.e said...

len kali bli ko umie lak

lyein said...

terus telepon mintak blikan!!! wahahahaa

Anonymous said...

pas kt sini pon boleh, kak dina suka nih hehehhe

gee

rina said...

umie & g : nak gak ke... boleh2. bagitau nak kaler apa. yang penting utk rege rm5 ke bawah jer. hahaha

lin : 4 ketul dah berjaya dibelikan utk dhia

 

Blog Template by YummyLolly.com