Pages

Wednesday, July 05, 2006

Boring

Boring ya amat Adib Irfan takde. Sunyi sepi jadi rumah. Insyaallah, hujung minggu ni kitorang balik ambik dia. Dia pun dah rindu ngan papa & mama. Sekarang ni tiap2 kali telefon mesti tanya bila nak datang ambik dia... dia dah boring... tak best duk sana... nak balik rumah kita.

Kalau awal2 aritu alangsung tak hirau nak balik... maklumlah seronok balik kampung. Kat kampung plak ramai orang duk layan dia.

Sebenarnya Adib Irfan ni bukannya boleh berenggang lama dengan papa & mama. Tapi sebab dia jenis yang cool & steady tu dia ok jer. Awal2 dulu kalau cakap dengan dia mama yang sibuk nangis... tapi sekarang dia yang nangis... mama dah tak nangis... dah boleh kontrol.

Menghitung hari ni....


Kalau ada masa & nak tengok gambar2 Adib Irfan... bolehlah jenguk kat warung gambar ini.

4 comments:

ontahsapo said...

bila ada sebuk nak antar balik kampung, bila tak der rindu...biasalah tu...

rina said...

ampeh ko OS... hehehehe

akimanikki said...

pertama kali menjenguk blog ni,
suka baca coretan orang2 yang dah ada anak ni..

kenapa antar anak balik kampung?
sebab keja ke?

teringat masa kecik, suka duduk dengan Atok aku, hingga aku terpanggil dia..'abah'

rina said...

akimanikki : antar adib balik kg sbb dia naik chicken pox. gilir2 duk umah tok mi (belah laki aku) & opah (belah aku).

duk ngan atok mesti bestkan... ckp jer apa nak kompem seme dapat. hehehe.

jemputlah datang lg.

 

Blog Template by YummyLolly.com