Pages

Wednesday, March 24, 2010

siam mari jugak sedap

dulu makan beras pakcik jalal... jasmi.ne super 5. tapi dah bertahun2 bertukar kepada beras siam... tak kiralah cap serindit ke angsa mas ke. asalkan beras siam tadak hal punyalah.

kat rumah memang akan sentiasa ada stok beras siam 1 kampit. selera makan makin menjadi2 ler kalau masak dengan beras siam sebab tak muak macam pulut.

3 comments:

kaezrin said...

aku pun makan beras serindit nih ok..kalau abis stock beli Taj Mahal..tapi nih dah lama x balik KT and adik aku pun asyik lupa nak bawak..so stick ngan Taj Mahal sajorkkk

rina said...

tulah kalau dh biasa beras siam ni... memang tanak beras lain dh. taj mahal tu beras sini ke

nong@kween said...

OMG rina, weols 1 family pun hantu serindit!!! skang tgh mencatu sebab takde org balik kelate nak kirim hahhaa..

 

Blog Template by YummyLolly.com