Pages

Thursday, March 25, 2010

kerana terlalu kreatif

... habis sofa dijadikan kanvas lukisan. abang dia dulu takde pun nak buat contengan di tempat yang tak sepatutnya. dah ler kat sofa tu dia 'lukis' pakai marker pen. mengucap panjang dibuatnya.

tengok jelah selama mana daya kreatif dia akan bertahan. lepas tu barulah fikir nak tukar cover sofa. selagi dia tengah gigih mengasah bakat kreatif dia... memang hanya mampu lihat dan mengucap panjang jelah.

4 comments:

.:HalogAmora:. said...

Laaaa....
tcha kat dinding jd canvas dia. tp skang x dah. kaler + conteng sume dlm buku.. puas jugek nk train. hehe

mrs.ecam said...

alahai kak nape x bg buku suh die lukih atas buku...ank sye ske gak conteng2 tp sblm die conteng dinding sye dh pesan siap2 dinding n lantai x leh d conteng...kne conteng ats buku shj...heee

p/s : sile amik award dlm blog sye yek...maceh

rina said...

halo : tulah nak tunggu dia besar memang arghhhhh....

mrs ecam : buku memang ada. tp biasalah budak... tempat yang mak bapak tak bagi tulah yang dia nak. ada awardkah.... ok

Maya said...

alahaiii sian mek.. meh ikut auntie meh.. kat umah auntie ade geng tu..

 

Blog Template by YummyLolly.com