Pages

Friday, March 19, 2010

rambang mata

berkenan beli... berkenan beli. last2 selalu kena sound dengan anak teruna "kan auni dah ada banyak". padahal sabtu lepas baru beli seketul cekak dari fabrik polka dot untuk cik mek. hari ni beli lagi. memang patutlah kena sound dengan anak teruna.

nak buat macamanakan... naluri perempuan. dulu lagilah time rambut cik mek panjang. macam2 hairclip dibeli. sekarang rambut dah pendek... agak terbatas sikit aksesori rambut cik mek.

7 comments:

Maya said...

comelnya!!!

rina said...

3.90 jer ko. ada mcm2 kaler td. yg kecik pn ada. yg ni yg besar.

Anonymous said...

beli kt mana rina? dina suka benar miss place cekak. cantik ni...

g

Wan said...

aku dah lama tak beli kat syirah, bkn apa, pakai 5 minit hilang.. kalau cekak cam ni, dia tak suka pakai. dia kelepak2.. patahlah.. yg elastik plak jadi besar mulut cekak.

rina said...

g : aku suka beli kt chamelon, klcc. rege kt situ murah kalu banding kt sinma

wan : damia pn pakai kejap jer... pastu bukak. memang ketensionan berlaku di situ

:: vErde+hAzizi :: said...

babe...ade doter ape yg cute n cantik mesti teringin nak beli kan... i nie yg ade nieces pon slalu terjebak ngan bende2 cute nie

rina said...

verde : yup... beli jer. doang nk pakai ke tak belakang kira. hahaha. ni dah jd kes mak yang berkenan lebih. yelah dulu2 x dapatkan.

 

Blog Template by YummyLolly.com