Pages

Tuesday, March 30, 2010

c.i.n.t.a

teringat lagu kumpulan x.pdc dulu2 kala. petang semalam dalam kereta adi.b ir.fan eja c.i.n.t.a ini. dia suruh saya teka apa yang dia ejakan.

terus dia bukak cerita, abang ada awek. adoiii baru darjah 2 dah nak ada awek ke. nama ali.a natas.ha. aku tanya macamana dia jadi awek abang. abang main baling2 barang kat dia. mama nak tau... dia kecik2 cam abang. sambung dia lagi... dia pun takde gigi macam abang.
kenapa nak kena ada awek. kena ma, nanti dah besar tak jumpa dah.

belajar jelah dulu abang. nanti dah besar baru boleh ada awek2 ni. advance betullah budak zaman sekarangkan.

2 comments:

kucing said...
This comment has been removed by the author.
najmie adib said...

haha..adib2...

 

Blog Template by YummyLolly.com