Pages

Monday, February 08, 2010

ingatkan berdarah tun teja...

... tapi rupanya tidak. adoiiii.

lebam tapak tangan area nak sampai ke pergelangan tangan tu... hingga menyebabkan satu lengan sebelah kiri menjadi kurang upaya. ala2 seliuh jugaklah jadinya. lemah longlai dibuatnya. pagi ini nak pusing stereng pun tak berdaya.

ini semua gara2 potong ayam kecik2 dengan pisau dan pisau diketuk menggunakan tapak tapak tangan. selalunya saya gunakan alu lesung. tapi sabtu lepas malas nak ambik alu dalam kitchen cabinet, jadi jalan mudah pakai tapak tangan ler.

6 comments:

lyein said...

lenkali bli kapak...huhuhuh

-lyein-

ja said...

sian kawanku.. tula.. mesti hanis tak mai pkl 8 semalam. Dia dah pesan kat aku nak bawak kapak.. tapi terus tak muncul ekkk..

Maya said...

lahai siannn... pasni jangan malas2 amik alu kat kitchen cabinet tu eh.. kalau malas nak amik kat kitchen cabinet, buangkan saja kitchen cabinet tu supaya alu tak disimpan di kitchen cabinet..

rina said...

lin : tapi tun teja tak pakai kapak noks

ja : tulah psl, tunggu punya tunggu korang x dtg bawak kapak... terpaksalah aku gunakan kekuatan tangan aku ni hah.

maya : bawak mai tukang masak dr kopil aku nak pinjam sat

s.y.a.m.i.m.i.e said...

uit...jam baru ke???

rina said...

jam birthday...

 

Blog Template by YummyLolly.com