Pages

Thursday, February 04, 2010

bila bosan malas nak buat apa- apa

... saya ajak anak beranak berposing. poyo punya statement. lagi double poyo sebab tiru sebijik tajuk orang kopil.

ini sesi berposing kami anak beranak di putrajaya ahad lepas.

mamat ni pantang nampak padang rumput, mulalah nak bergolek2 atas tu.

ben 10 dan dora the explorer

tak hirau dah... berlari jer. mabuk tanah ler katakan.

tension tengok muka sendiri. takpe 2-3 minggu lagi cunlah muka saya. insyaallah.

papa yang menyakat anak teruna supaya tersenyum gembira.

topi adik dah beralih arah ke kepala abang.

choo choo train atau titanic versi orang beringin.

3 comments:

Maya said...

hahahaha.. buleh eh tiru tajuk cam tu? buleh buleh.. takde hal..

ni lagi pengsan.. bila malas, habis semua orang kene ikut dia berjalan... tapi tak pe.. lepas tu mesti tak malas sebab tengok gambar cun2....

rina said...

yelah tunggu orang kopil pelawa... ntah zaman bilakan. nak tak nak buatlah seniri.

Maya said...

pelawa apa ni? tak paham lah.. lawa paham lah..

 

Blog Template by YummyLolly.com