Pages

Monday, October 19, 2009

berputik di biro tatanegara

persahabatan yang berputik dalam masa seminggu mampu bertahan sampai ke hari ini. lepas spm... saya terpilih mengikuti kursus BTN selama seminggu. ramailah lepasan spm dari sekolah2 sekitar kela.ntan turut serta.

saya pun dah lupa macamana saya boleh jadi rapat dengan n.ana dan pu.t. dorang berdua ni dari sekolah (lupalah nama sekolah mu) kat mach.ang. Pu.t tu nama glamour yang dicipta oleh geng2 kami jelah... berasal dari nama PUTIK. tapi dipendekkan dan diglamourkan dengan nama PU.T. tak silap masing2 ada nickname tersendiri. cuma tak dipratikkan.

setelah hampir 16tahun tidak berpeluang bertemu mata... maka hari sabtu lepas tak melepaskan peluang untuk memenuhi undangan ke rumah terbuka nana di seksyen 13, shah alam.

nak kata lost contact dengan nan.a ni tidak jugak sebab kami masih berhubungan melalui sms dan paling terkini sudah semestinya bukumukalah. cuma tak pernah bersua jelah.

inilah keberkatan bulan syawal tahun ni. ramai kawan2 yang dah berbelas2 tahun malah ada yang berpuluh2 tahun tak pernah jumpa... dapat bertemu kembali.

2 comments:

Miss Moon said...

Rina , lawa la baju rina . Suka la ...n u nampak so slim

Anonymous said...

alaa..terharunya baca...tq so much Intan...semoga persahabatan kika kekal sokmo...(nana)

 

Blog Template by YummyLolly.com