Pages

Thursday, October 15, 2009

memenuhi undangan

hari2 terakhir di bulan syawal ini saya menerima banyak undangan ke rumah terbuka... sedara mara dan juga kawan2. tataulah dapat memenuhi semua undangan atau pun tidak nanti.



sabtu
  • kajang - rumah sepupu
  • usj - rumah ex officemate
  • shah alam seksyen 13 - rumah kawan yang dah lama tak jumpa. syok kalau dapat jumpa.
  • sg buloh - rumah kawan dari sekolah rendah lagi
  • batu caves - rumah kawan incik suami
ahad
  • putrajaya - officemate incik suami
  • shah alam - kawan klong merangkap kawan saya juga
  • dato keramat - 2 pupu saya

ada siapa2 lagi nak jemput kitorang tak...???

4 comments:

Wan said...

sepanajgn bulan syawal bila weekend dapur aku pun mmg tak berasap.. abis syawal melepek lah hehe.. no more pree pree.. aku pun byk weekdn ni, terbanyak lah agaknya sbb minggu penutup syawal.. terpaksa let go kenduri kat alor star.. tak sempat pi lah.. pi OH jelah..

rina said...

tulah... org semua kejar syawal yang dh nk sampai penghujungkan.

Iena said...

carik2 shoutbox x jmp... bg komen jerlah...
berkaitan durian pancake... dlm isetan ker? bgla spesifik tempat tu.... senang saya nk g terjah nanti... plzzzzzzzzzzzzz...

- tety - said...

skali dpt undangan OH... beraya dr pg sampai ke malam.... huhuhu

 

Blog Template by YummyLolly.com