Pages

Friday, January 11, 2008

Konah Ku Sayang

Impian akhirnya menjadi kenyataan.
Setiap kali jenguk flickr mu... hati aku jadi sebak.
Gembira dengan keazaman dan semangatnya.
Gembira dia dah capai apa yang dia inginkan dan idam2kan.
Walaupun masih baru... tapi aku anggap dah setaraf dengan org2 yang dah lama berkecimpung. Kekreatifan dia setanding dengan pro.
Giler kagum aku kat mu 'Konz'.

So sapa2 yang duk sekitar Penang... apalagi...

5 comments:

- tety - said...

kalo aku balik penang harus aku oder cupcakes 'Konz'.

.:HalogAmora:. said...

definitely different fm others
tp ni y nak marah ni...kat penanggggg la pulakkkk!!

wan said...

Odz.. terharunya aku dgn entry mu ini.. huhu nak nagis lagi sekali plak ni.. tenkiusss my fwenn!!

Psst halogamora.. jgn marah tau.. hehehe

rina said...

halo : lg 2thn my fren akan bukak kedai kt kl. kan konz kan. masa tu u mesti jd 1st customer tau.

kasutVincci said...

wah..best nya bisnes kek. Kv nak wat kek marble pun tatau. Huhu

 

Blog Template by YummyLolly.com