Pages

Monday, January 28, 2008

Debaran

Last minute baru dapat tahu... ada yang tak kena. Tak ke haru biru jadinya. Tak senang duduk aku dibuatnya. Rasa menggeletar satu badan. Time tulah rasa nak terkencing... tercirit... termuntah... kesejukan... berpeluh cam baru lepas marathon 10km. Adoiii.

Dah bertahun2 buat... baru 1st time jadi cam ni. Mau tak gigil. Rasa cam nak pengsan aku dibuatnya. Uwaaaa.

Nak nangis aku rasa. Ya Allah permudahkan segala urusan besok. Mudah2an tak ada yang akan sangkut kat mana2. Amin.

7 comments:

- tety - said...

awat lak? dpt intebiu nk naik gaji/pangkat ke? huhu hopefully dipermudahkan segala urusan. amin.

ummizz said...

erk apesal rina? pasal tender ke? tatau citer.. apa2 pun semoga dipermudahkan.. aminn

wan said...

apesal ni odz???? aku pulak saspen dan berdebar ni.. ? Apa puna ku doakan semua baik untuk mung odz.. I'Allah seme bereh!

rina said...

kalu nak naik gaji... pangkat ke tadak ler aku kenaling lagu ni...

bkn jugak tender has. ni seme pasal shipment from 'sana' yang sangkut kat port sbb tadak permit. termisunderstanding dengan shipping agent. adoiiii. mapuhhhh.

kasutVincci said...

moga segala urusan dipermudahkanNYA. Sabar ek.

hanis said...

adoii. sian nyah. camne? settle dah ke?

kaezrin said...

nih kes shipment apa nih..adehhh aku lak tak keruan

 

Blog Template by YummyLolly.com