Pages

Thursday, July 12, 2007

Pusing2 Keliling Kota

Musim sakit. Mana2 pun dengar cerita orang sakit. Demam, selsema dan batuk. Pakej 3in1. Damia & aku masih lagi duk sok sek sok sek hidung. Tatau bila nak betul2 recover.

Malam tadi start pening plak. Berpusing2 rasa kepala ni. Aku rasa pening ni gara2 makan durian kot. Tapi kalau dulu ok jer makan durian. Mungkin dah berumur ni dah tak boleh nak makan macam dulu. Adeiiii...

Kalau masih duk pening lagi jap lagi nak kena p cek doctor. Tengok 2-3 jam lagi.

Kalau dulu aku sakit cam ni... cek2 positif. Auwww.

Tapi mana mungkin sebab dah pasang benteng pertahanan. Hahaha.

2 comments:

kasutVincci said...

kalau benteng tu roboh apa salah nya. hahaha

wan said...

adakah kamu pasti benteng pertahanan bisa mempertahankan? adeiii...

 

Blog Template by YummyLolly.com