Pages

Thursday, August 03, 2006

Tak Ada Logika

Adib Irfan : Bila mama nak beli aircond kat bilik boy...???
Mama : Nantilah.
Adib Irfan : Kita dapat gaji nanti kita pegi beli yer Ma.

Alasan dia tanak tidur dalam bilik sendiri sebab takde aircond. Yolah tu... Ntah2 dah ada aircond pun tanak tidur dalam bilik dia gak.

5 comments:

ontahsapo said...

logik tu, cuba pasangkan dulu, baru tau...

- tety - said...

huhuhu demand tuh budak2 jaman skang nih...

Anonymous said...

mmg bergeliga otak anakmu rina.. don;t play play.. kena budget beli ekon tu.. kwang333333

.:HalogamoRa:. said...

kita? si adib ni pandai betul berdiplomasi ngan mama dia...bijak bijak

mamalong said...

betul ke boi?ke cakap jer tu?

 

Blog Template by YummyLolly.com