Pages

Tuesday, July 27, 2010

terpaksa


sebelum kewujudan adik, abang langsung tak sentuh pun durian. pegang pun boleh buat dia muntah. tapi abang dan muntah memang saling berkait di antara satu sama lain. ibarat nama tengah abanglah muntah ni, adi.b muntah ir.fan. satu family tau abang dan muntah tak dapat dipisahkan.

tapi sejak kelahiran adik, abang dah mula berjinak2 dengan durian. ini disebabkan adik boleh makan durian. kemungkinan besar abang tanak hilang macho dek kerana tak makan durian. gagah jugaklah dia menghabiskan 1 ulas durian.

adik boleh menghabiskan berulas2 durian tapi tak licinlah bijik durian tu dikerjakannya. kadang2 banyak main dari makan. ada suatu ketika tanpa disedari oleh mama, adik telah meramas durian2 dan menempek ke seluruh muka. seakan2 memakai masker muka.

4 comments:

mekchu said...

kecik2 dah pndai tunjuk macho erk.. hehehe.. masker durian? sound interesting..

mrs.ecam said...

wakakakkakak...adik tu tiru spe??? mama die kah??? hikhik...asli tol masker durian

ja said...

wah wah.. idea yang bagus tuh masker durian..

ko kat rumah pakai masker ke? Mesti auni damia ingat asal lembik je.. sesuai taruk kat muka.. kata nak lawa..

rina said...

mekchu : cuba u try... mesti kulit akan jd berseri2

mrs ecam : huhuhu tanak ngakulah.

ja : pernah dia tgk aku pakai...

 

Blog Template by YummyLolly.com