Pages

Wednesday, July 07, 2010

kalau dah mengidam...

memang akan cari sampai dapat. kalau dapat alhamdulillah. alhamdulillah. minggu lepas saya 'mengidam' pudin.g raj.a yang telah diperkatakan kesedapannya oleh novee. jauh tu nak ke kuantan. kalau kuantan sama jarak dengan temerloh, memang confirmed last weekend saya dah ajak incik suami pergi.

sangat seronok saya sebab saya mendapat tahu yang incik suami akan berout-station di kuantan. tanpa berlengah lagi terus mendapatkan info dari novee. dah siap telefon semua, barulah tau makcik mun ini pernah masuk utusan. saya mengoogle tu pun sebab dia tanya, "mana dapat no. tel ... tengok dalam suratkhabar ke".

dan inilah rupanya puding raja yang saya mengidam itu. memang sedap giler... ada pisang lemak manis, jala mas, buah prune, gajus dan ceri. di makan bersama kuah. yummy...

terima kasih incik suami kerana sudi melayan kerenah mengidam saya ini.

2 comments:

Unknown said...

wah wah wah...bestnye. dpt apa y d idamkan ye rina. hehe

InaAchik said...

**off topic**
popia tu bila2 mase mulai minggu hadapan... tapi tempahan sebaiknya seminggu awal... :p

 

Blog Template by YummyLolly.com