Pages

Tuesday, July 20, 2010

ada satu macam keberanian ini hari...

maka saya telah memakai tudung s.yria datang ofis. rasa was was dan takut ini terjadi jugak masa mula2 nak berubah dari pakai tudung ikan bawal ke tudung ar.iani. tak cuba tak taukan walaupun sedar muka ini sebesar piring nasi. tapi layan jelah...

6 comments:

kaezrin said...

ko jgn marah aku nk cakap nih..aku rs ko lebih sesuai ngan tudung awning or bawal lah kot mek.

tp no doubt it is a brave attempt...aku mmg confirmt akdelaaaa

rina said...

hahaha xde marah pn. komen ko tu sama sebijik mcm komen nasrun.

tp tulah saja nk bertukar arah.

.:HalogAmora:. said...

tudung syria ni nmpk casual sgt utk ke ofc :)

KV said...

rina, muka mu kepek lagi. Muka aku bulat gotel. Tapi gak aku paka jugak. Haha

n.o.v.e.e jahari said...

ok jah comey rina sy tgk.. sy meme sko syria compared to ariani..

:)

rina said...

halo : u npk camtu ek... hehehe
kv : tulah layan jelah dok
nv : hehehe...

 

Blog Template by YummyLolly.com