Pages

Sunday, August 31, 2008

Ajal Maut Di Tangan Tuhan

Pagi tadi kitorang pergi Empangan Batu.
Dekat jer dengan rumah.

On d way ke sana.
Ada accident.
Separuh badan motor kelihatan kat bawah kereta hitam.
Dalam setengah jam kot accident berlaku.
Sebab polis pun dah sampai ke tempat kejadian.
Sekujur tubuh yang ditutup dengan plastik hitam terbaring di tengah jalan.
Innalillah...

Jalan turun bukit.
Selekoh pulak tu.
Maybe konvoi dengan geng2 sempena Merdeka kot.
Sebab tak jauh dari tempat kejadian.
Beberapa orang duduk kat tempat jalan sambil termenung.

Tak sempat dia nak puasa.
Tak sempat dia nak raya.

2 comments:

maya said...

aku selalu gak lalu situ..
memang ade satu tempat tu selalu sangat orang accident kat situ..
kadang2 nampak moto terhumban kat longkang.. kadang2 kete..

aku kalau nampak eksiden, mesti pas tu jadi tak keruan..

innalillah..

rina said...

aku pun. mulalah pastu pikir yang bukan2....

 

Blog Template by YummyLolly.com