Pages

Wednesday, May 07, 2008

Lama tu...

1-6 June, 2008........ Non stop. Lama giler tu. Saya dah mula gelisah. Perasaan saya bercampur baur. Menyesal pun ada. Tulah sapa suruh saya gatal mulut cakap... no problem... boleh participate.

Sekarang... rasakan. Direct seminggu saya kena.

Dah telefon tanya 'bos'... dia cakap insyaallah dia takde business trip during that time. Anak2 dia boleh jaga. Kalau rasa susah... dia ambik cuti selang2 hari.

Huhahuha...

Aku kena join stock take. 1-3 kat Kemaman. 4-6 terbang ke Labuan.

Bos 'A' td ada cakap... bincang ngan husband dulu. Kalau susah boleh re-arrange. Baru tadi Bos 'N' plak cakap. Ok ke... nanti anak2 sapa jaga. Kalau tak boleh suruh 'F' jer pergi. 'C' pn ada cakap gak tadi... 1-3 dia boleh pergi. Tapi 4-6 memang tak dapat dia nak tolong sebab dia kena closing account. Aku dikelilingi oleh orang2 yang prihatin. Sungguh bertuah rasanya. Poyo jap. Kiranya kalau aku tanak join bila2 masa jer boleh.

Tapi...

Komitmen kerja... aku join jelah. Uwaaaaa.


3 comments:

Anonymous said...

takpe... pegi jer, kejap je tu karang..

KV said...

mmg rasa 'bersalah' bila nak kena tinggal anak. Tp komitmen kerja kan. Takpe lah, lg pun boy n mek dah besar kan. Huhu

rina said...

maya & kv : tulah psl... pikir psl keje jelah. nanti byk songeh org meluat plak. hehehe.

sib baik gak tok laki memahami.

 

Blog Template by YummyLolly.com