Pages

Monday, May 24, 2010

pencinta binatang

abang dan adik dua2nya sukakan binatang. lebih2 kucing. pernah incik suami suarakan hasrat hati nak bela kucing. oh tidak... memang mendapat tentangan keras dari sayalah.

semalam tiba2 adi.b irf.an bersuara, "mama, abang nak bela semut, boleh?"

5 comments:

Hana said...

sama la mcm anas. nak pet rabbit la, cat la. kitorang mak bapak malas. last-last atok dia belikan ikan puyu. tak nak pulak dia jaga kan? sebab ikan tak cun katanya! last sekali dia kata nak pet ant je. jaga. baper bapak pun saya tak kisah =P

:: LadyVerde + Mr.Doc :: said...

huwaaaaaaaaa...hahhh jawab babe jawabbbbb!!!
;p

Maya said...

elman pun pernah nk bela semut..

rina said...

hana & maya : mmg hobby budak2 kot bela semut ni kan. hahaha. tp doang ni more to nk penyet2 semut sebenarnya.

verde : "dengan besar hati mama bagi abang bela semut"...

@ju said...

salam singgah...
kahkkahkkahh..... sakit perut ketawa....comelnya..nak bela semut...mesti ikhlas habis je muka dia masa cakap tu kan??

 

Blog Template by YummyLolly.com