Pages

Thursday, June 12, 2008

Yilek

Mood nak menulis belum muncul lagi. Ada cerita... tapi kemalasan melanda.

Stock take last week berjalan dengan lancar. Syok jugak sekali sekala turun padang. Boleh jumpa in person orang2 yang selalu aku 'jumpa' kat email dan telefon.

Rentung muka aku. Mau tak... tengah2 panas matahari aku berjalan ke hulu ke hilir duk rekod apa yang orang lain kira. Jumpa tempat berteduh aku lari jap berteduh dari sang matahari. Tak tahan...

Kemaman ok skit. Tak berapa panas kalau nak dibandingkan dengan Labuan. Itu pun aku dah tenyeh sun block lotion hat tinggi dah tu. 130 SPF.

Antara stock yang dikira di Kemaman... 3-1/2" Tubing. Cam bukit.

Bulan Disember ada lagi skali stock take. Tataulah aku kena join lagi ke tak. Mintak2 taklah.

Ni group aku kat Labuan. HSE kat sana ketat. Safety helmet & shoe memang diwajibkan. Nasib baiklah ada orang kaki +/- size ngan aku. Pinjam jelah.

1 comments:

iamja77 said...

Fuyooo... kagum aku nampak ko rina buat site visit. mesti panas terik tuh..

 

Blog Template by YummyLolly.com