Pages

Wednesday, December 27, 2006

20 ke 30...???

Semua tu angka semata2...

Kiranya dah lama jugaklah aku menghirup udara di bumi Allah ini. Sama seperti tahun2 yang lepas... aku tak beria pun sambut. Tahun ni aku lagi tak sabar nak tunggu kehadiran orang baru dalam keluarga kami. Aku tengah tunggu masa jelah sekarang ni. Semua kelengkapan dah siap aku sediakan. Semoga semuanya akan selamat.

Selamat Hari Jadi untuk aku.



6 comments:

Anonymous said...

Happy Birthday Rina.

xxxx

-rini-

- tety - said...

Happy 30th Bday sis!

smoga panjang umur & murah rezeki & smoga dipermudahkan segala urusan sokmo.

luv,
danial & co.

p/s: ym aku mengong, x leh nk login... huhuhu. td sepagi ada meeting...

mom2Que said...

happy bday rina..

semoga segalanya dipermudahkan insyaAllah..

Mo-C said...

Happy belated birthday my fren

wan said...

Happy belated besday rina.. cam aku je, tak sambut sgt birthday sebab dok anxious dgn benda lain.. Dah tua-tua ni rasa cam tak best je besdei, sbb bila besdei makin kerepot.. :(

Haariz's Mommy said...

Happy Belated Birthday. Semoga Di murah kan rezeki, sehat & bahagia selalu ..

 

Blog Template by YummyLolly.com