Pages

Tuesday, November 07, 2006

My Heart

Gambar masa raya ke2. Penat berayalah tu.

Duk berjalan dari rumah ke kereta.

Adib Irfan : Boy ngantuk ma. Nanti boy nak tidur dalam kereta.
Mama : Tidurlah dulu. Susu pun mama dah buat. (dlm perjalanan nak ke rumah Ibu, dia akan hisap sebotol susu)
Adib Irfan : Nanti ada lagu My Heart mama kejut boy tau.
Mama : Yelah.
Adib Irfan : Tapi kalau boy dengar sendiri ngan telinga boy mama dah tak payah kejutlah.

Time Irwansyah & Acha nyanyi tang omputih pun dia layan nyanyi gak...

p/s mama & papa akan berangkat ke Mekah untuk menunaikan ibadah haji pada 24-Nov-06 hingga 8-Jan-07. Mudah2an sempatlah mama & papa balik sebelum aku bersalin. InsyaAllah.

4 comments:

ontahsapo said...

kecik kecik dah jiwang ni....

Haariz's Mommy said...

ehhehe .. syok nye dia tido..

- tety - said...

bleh geng ngn danial nih, kemaruk ngn My Heart... mlm2 jek nk layan cite Heart... adeihlla jiwang karat anak teruna ku ittew!

.:HalogamoRa:. said...

mmg lagu ni berhantu la rina...bdk sekolah sibuk sgt nyanyi lagu ni...

one more thing, my parents in law also will be going for haj this yr on 23/11. semoga semuanye selamat.

 

Blog Template by YummyLolly.com