Pages

Tuesday, October 17, 2006

Salam Aidilfitri

Hari ini 24 Ramadhan. Lebih kurang 6 hari lagi kita semua akan menyambut Hari Raya Aidilfitri. Masing2 sibuk membuat persiapan yang terakhir. Samalah dengan aku. Jumaat ni aku dah start cuti raya. Khamis lepas bukak insyaallah akan bertolak balik kampung. Huhuhu seronoknya nak balik kampung. Tak sabar nak bukak puasa kat kampung... bukak puasa ramai2... bertambah ler seronok.

Gambar kat atas tu masa raya tahun lepas.... suka tengok gambar tu sebab kalerful. Raya tahun ni... kitorang tetapkan semua berbaju raya kaler hijau. Tak kisah ler hijau muda ke hijau pekat ke... asalkan tak lari dari tema HIJAU.

Di kesempatan ini aku & family ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI dan MAAF ZAHIR BATIN kepada semua.

Raya nanti jemputlah datang rumah... tak kiralah rumah kat kampung ke rumah kat sini ke.

Sesiapa yang nak balik beraya di kampung, berhati2 di dalam perjalanan. Ingat... kalau mengantuk tidur dulu sekejap.

Wassalam. Jumpa lagi lepas raya.

5 comments:

foreverja said...

cayalah rina... aku pun tema hijo... :)

- tety - said...

alaaa jelesnye.... last yr aku lansung x de gambo raya 1 family.... kalo time raya kt TIB mmg x sempat nk bergambo... bizisss dk melayan tetamu...

Haariz's Mommy said...

Selamat Hari Raya Aidil Fitri
Maaf Zahir & Batin
Dari Haariz & Keluarga

.:HalogamoRa:. said...

wah rina! awal awal dah buat ucapan nak bercuti panjang ke?

selamat hari raya to rina & family

ontahsapo said...

mai la rumah makan laksa....

 

Blog Template by YummyLolly.com