Pages

Friday, September 22, 2006

Arghhh lega...

Lega rasanya semuanya kembali ke asal. Adib dah sihat. Malam ni boleh pegi klinik... bukak jahitan kat dahi. Semalam notebook aku dah 'discharged' dari hospital.

Malam khamis lepas, Super Hero Adib telah melanggar bucu pintu bilik.... dan telah meyebabkan dahi dia berlubang. Tekap tempat luka dengan minyak mestika... dia tengok luka dia kat cermin... "Naper kepala boy berlubang..???" Lepas tu, terus bawak dia pegi klinik. Mula2 dia tanak pegi sebab dia cakap dia dah tak apa2. Dia dah ok. Time doktor nak injek ubat bius... meraung sekuat hati. Tak pernah lagi aku dengar dia meraung dan meronta sekuat tu. Lemah longlai aku dibuatnya. "Jarun jahat" dia cakap. Kenalah 2 jahitan kat dahi dia. Tapi nasib baik tempat luka tu tertutup dengan rambut. So, kalau tinggal parut pun... tak nampak sangat ler.

Isnin aku masuk ofis setelah 4 hari cuti (Khamis - MC / Jumaat - EL)... notebook aku dah hantar masuk 'hospital'. Hard dics rosak... Janji hari selasa... pagi khamis baru aku dapat menatap kembali notebook aku.

Jiwa kacau dibuatnya kalau takde notebook ni dan kalau anak sakit.

p/s : Aku nak ucapkan Selamat Bersahur, Selamat Berpuasa dan Selamat Berbuka Puasa kepada semua. Semoga segala amalan kita diberkati Allah SWT.

4 comments:

.:HalogamoRa:. said...

cian adib...dah nama budak lelaki mmg benda mcm ni kalau x jd x sah.

auntie arap adib cepat sembuh yek. mamanye....jiwa kacau ? ha ha

ontahsapo said...

isk sian budak tu... kau ni....

kasutVINCCI said...

salam ramadan rina. Moga adib cepat sembuh.

- tety - said...

huhuhu bleh geng ngn danial & ajiq... sume berparut kt dahi. danial la paling obvious parut tuh... :p

 

Blog Template by YummyLolly.com