Pages

Friday, October 01, 2010

mama tak fahamlah dik...

pagi semalam cik mek mengamuk2 tanak masuk nursery. nak pergi beli twisties katanya. kalau dia tak tido masa nak hantar dia ke nursery memang macam2 ragamlah dia buat. tapi kadang2 ok jer. dah ler pagi semalam hujan lebat. dengan lewatnya... hujannya... memang maknya malaslah nak layan.

ragammya bersambung ke petang. tanak masuk kereta sebab nak pegi beli benda pusing2 happy birthday. pagi td twisties... petang benda lain pulak. dalam kepala mak dia memang ingatkan mainanlah yang dia nak beli. singgahlah sekejap di kedai runcit berhampiran dengan nursery.

melilaulah maknya mencari mainan. "mana ada mainan pusing2 kat sini." cik mek terus menuju ke kaunter. "auni nak ni lah...". ler ini ke benda pusing2 happy birthday.

rupa2 benda ni lah yang cik mek nak...


sekelip mata jer dia boleh habiskan 3 ketul coklat gambir ni. yup maknya panggil benda ni coklat gambir. tapi nama glamournya asam haw flakes.

2 comments:

ja said...

benda alah nie telah wujud sejak aku kecik lagi.. masih ada lagi ekkk..

mrs.ecam said...

hohohoho klu dpt mende nih bkn ank aku jek...aku pong siap berebut nk mkn....ngeh3....aku pnggl jajan duit2...hekhek

 

Blog Template by YummyLolly.com