Pages

Wednesday, August 04, 2010

macam peliklah pulak

dengan semangat berkobar2 malam tadi saya bukak perkakas menjahit saya, saya bentangkan baju yang ingin dijahit... tapi 2-3kali proses jahit dan menetas balik berjalan. macam ada sesuatu yang tak kena. dah ler lubang lengan baju tu kecik jer. sudahnya, saya simpan semula perkakas menjahit saya dan sangkut balik baju ke dalam almari... keluar bilik dan bukak tv tengok cerita des.perate house.wives. lagi best.


gambar di atas ini saya hanya taburkan manik2 tersebut untuk melihat kesesuaian warna manik dengan baju.

4 comments:

.:HalogAmora:. said...

tunggu ada mood. kalau tak nnt...x cantik plak. betul x rina?

mekchu said...

des hsewife.... mekchu suuuuuka sgt crita tuh.. mlm td crita psl eddie kan.. ingatkan eddie brit..

manik tu meriah btol.. x puas tgk..

Anonymous said...

aku suka ada warna merah tu. naik seri. mebbe manik halus tu ko leret ke tepi, adjust2 lagi sure ok nya lah. cewah pandai je nak komen...

-gee

rina said...

halo : tulah kena tunggu mood betul2 mari

mekchu : tak sangkankan... eddie tu jahat. tp semua tu sbb mak dialah. sian jgk kt dia.

g : yg ni aku belum jahit pn lg. baru tabur2 jer. hehehe.

 

Blog Template by YummyLolly.com