Pages

Thursday, December 03, 2009

nak percaya ke tak...

minggu lepas gigi bawah ad.ib irf.an goyang. tiba2 terkeluarlah suatu cerita.

"mama apa kata ikat gigi abang dengan tali. lepas tu ikat tali tu kat pintu. nanti mama tutup kuat2. tercabutlah gigi abang nanti".

"siapa bagitau abang buat camtu".

"abang taulah. dah lama abang tau. masa abang dalam perut mama dulu. ada orang cerita kat abang. ada tv kecik. abang nampaklah dia buat macamana".

erkkk... biar betul abang.

woweerina : jangan dia 'nampak' yang bukan2 sudah ler. huhuhu

4 comments:

Maya said...

budak-budak memang banyak idea nak jawab. sabo jer lah.

mcm elman, bila tanya kenapa abang buat macam tu? yer lah, badan abang ni yang suruh, jawabnya. sabo jer lah.

rina said...

hahaha... kdg2 buat kita terfikir2kan

- tety - said...

huhu siap ada tv kecik dlm perut tuh....

najmie said...

hehe..k.na ade tetelan tv ke dulu?

 

Blog Template by YummyLolly.com