Pages

Wednesday, December 26, 2007

Naik Turun

Tengok gigi Auni nak naik lagi satu kat belah atas ni.
Apa pulak naik mama. Turunlah.
Naik yang bawah tu mama. Yang atas gigi nak turun.

Betul jugakkan.

2 batang gigi belah atas akan turun. Belah bawah masih maintain dengan 2 batang. Jarang2lah gigi anak dara ni. Tak macam gigi abang yang elok tersusun.

6 comments:

kasutVincci said...

rina, ada petua tak tak nak kasi gigi rongak? Danish dulu belum habis pun sebatang gigi tu 'turun' dah serpih serpih. Mcm tak ckp kalsium pulak. La ni mmg rongak sepenuhnya. Buruk la tgk. Hehe

rina said...

petua ka... xdelah. tp alhamdulillah so far gigi adib ok lg. xde lg yang rongak...

neta (ummi zufayri) said...

rasa nak cubit pipi gebu tu! :)
jln masih lesen L yea? izzah pun sama. cepat la jln...tak larat nak dokong wehh...
ps: tahniah, menang zatul nye LO! rajin dia tu... :-D

rina said...

a'a bertuah sungguh rasanya dapat personalized scrapbook dari zatul...

- tety - said...

adib x suke makan cekelat.. gigi mmg ok, cantik tersusun... huhu
tp sib baik gak danial yg hantu cekelat x rongak, sbb b4 tido tetiap mlm WAJIB gosok gigi.. kalo x kompem rongak gg anak teruna tuh... huhuh

ummizz said...

hannah dulu pun masa baru2 gigi naik dan turun, jarang2 gak... tp bila dah naik/turun sepenuhnya, baru nampak ok, tak jarang2 dah

 

Blog Template by YummyLolly.com