Pages

Monday, November 19, 2007

Kededek

Gigi atas belah kiri tunggu masa nak munculkan diri. So far 3 gigi. Tapi semua benda dia nak makan. Apa yang kita makan... dia sibuk cakap "tap.. tap". Itu cara dia nak bgtau kita dia nak jugak makanan itu. Tatau dia nak cakap sedap ataupun mintak...

Manja kededek minah ni skang. Asyik nak melekap jer. Kadang2 dengan papa pun dia tanak. Lebih2 lagi time mama pakai tudung. Tak mesra orang dia ni. Susah orang nak ambik dia. Bab macam ni memang berlainan dengan abang.

Suka betul 'mengemas'. Memang xde peluang nak menghias rumah. Sepantas kilat tangan dia 'mengemas'. Paling dia suka 'kemas' album2 gambar. Kadang2 dia belek... kadang2 dia letak semua album atas lantai... dia naik berdiri atas album.

Macam2...

2 comments:

maisarah said...

pandai dah damia bercakap.. syoknye..

'mengemas' tu, memang ler kena pandai mengemas.. name pun pompuan kan.. haha

- tety - said...

danial smpai skang tangan cargas ngemas.... huhu risau kalo time g jln2 esp tpt2 ada byk brg kaca...

 

Blog Template by YummyLolly.com