Pages

Wednesday, October 24, 2007

Raya ke4

Kalau tahun2 sudah... orang2 kat rumah Cik Da jadi mangsa kena jadi cameraman tak bertauliah. Siapa yang ada kat pintu... dialah jadi mangsa. Tapi tahun ni jiran sebelah dah tak jadi mangsa dah. Kitoang adik beradik sepakat nak ambik Jukie jadi cameraman untuk raya 2007. Cip ijau yang bagi info fp Jukie ni. Raya ke4 berlansungnya majlis posing memposing.

20 orang ahli keluarga berkumpul kat rumah Taman Adabi. 20 orang pun dah kelam kelibut dibuatnya. Dengan 7 orang kanak2 ribena yang tak reti nak duduk diam. Orang ni kacau orang tu. Dia toleh kanan. Dia toleh kiri. Orang suruh bersila dia nak bercangkung. Bikin kefala ana jadi fenin...

Lepas abis posing kat Taman Adabi... rombongan cik kiah berangkat ke Taman SL Jias plak. Lokasi posing beralih ke rumah baru abe & K.Wanielah pulak. Macam2 gaya dipraktikkan. Pintu rumah abe mendapat sambutan hangat. Ramai nak mengabadikan diri dengan pintu. Adoiiii. Bajet masa dalam 3jam jer. Tapi xdenya 3 jam bleh stop... berlanjutan sampai 4jam.

Keseluruhannya... semua berpuas hati dan seronok.

Thanks Jukie. Ada rezeki, panjang umur... boleh bekerjasama lagi. Maklumlah tahun depan ahli keluarga akan bertambah2 lagi. Insyaallah.

Oh ya... warna Aildilfitri 2008... kuning emas @ oren.

3 comments:

ummizz said...

raya-raya pun encik jukie ni bekerja. hehe.
aku dah tgk fp jukie ni, ada ps adib n damia.. cuns gambar2 dia. best best.

xjukie said...

had a great time with all hehe
tq

mama ja said...

aku suka keriangan hari raya kuarga ini.. ;)

 

Blog Template by YummyLolly.com