Pages

Wednesday, May 09, 2007

Cahaya Cinta

Memang betul2 menguji kesabaran.

Marah macam mana pun mama tetap sayang kamu.

Setulus hati mama.


2 comments:

mom2Que said...

memang bila dpt adik yg sulung selalu buat perangai kan..? same thing dgn afiq, lately selalu la kena marah. dah puas ckp syg mommy kat afiq sikit tak berkurang.. tak tau mcm mana nak kasi dia faham..

memang menguji kesabaran... :p

ummi amir syakir said...

amir syakir pun sama... sejak ada adik, selalu dia kena marah. kesian kat dia, tapi nak buat camne...
at least dia tak bully adik dia. in fact at times, he can be reliable enough to 'jaga' adik - ambik buku, baring n read to adik while ummi buat kerja.

 

Blog Template by YummyLolly.com