Pages

Friday, August 15, 2008

Malu

Maya punya kerja... malu i. Hahaha.

Kat sini ada... kat sana pun ada...

Selalunya kalau balik PMas... aku akan beli baju tido utk Adib Irfan. Sepasang pun jadilah. Sebab kadang2 takde sizelah... size ada tapi colour kurang berkenanlah. Dah ler ada satu jer kedai yang jual baju tido macam ni.

Walaupun Siam mari... tapi aku sangat puashati dengan kualiti baju tido ni. Warna dia langsung tak luntur. Walaupun dah bertahun2 pakai. Sejuk pun sejuk aku rasa kain ni.

Balik hari tu aku beli lg. Kebetulan banyak size dan colour yang menarik minat aku. 4 pasang aku sambar.

Next time bolehlah tambah stok lagi. Dan i have to make sure kena beli pelbagai size. Maklumlah bukan semua size sama ngan Adib Irfankan. Hehehe.

4 comments:

Unknown said...

siam mari pun ada quality jugak tau...

mom2que said...

allaaa comell... nape tak amik banyak2 nakkkk..

next time amik utk 3 tahun and 1 tahun boys colour okeh. 2-3 pasang sorang pun takpe hehehe

mom2que said...

bebudak kat rumah ni mmg sukerrrrr sgt kat binatang2. meroyan jap tgk gambo2 tu. amik byk2 boleh tlc borong plak ada berani???

p/s: cepat lah kirim kat saper2 kat sana kang abisss :p

rina said...

halo : tulah... ada yang ok & ada yang kureng.

moli : noted. nanti kita diskas2 ek. hehehe.

 

Blog Template by YummyLolly.com