Pages

Thursday, May 18, 2006

Nak ke Tanak

Aku rasa cam nk cuti besok... Leave form dah siap isi... tapi belum bagi kat bos aku lagi. Berbelah bagi rasanya... separuh hati cakap nak cuti... separuh lagi cakap tak payah ler. Cuti pun bukan nak pergi mana2 pun. Baik simpan jer cuti. Tapi kalau cuti boleh gak aku ajak Syamimi & Adib Irfan keluar jalan2. Manalah tau kot2 ter'jumpa' idea apa aku nak beli present utk suami tersayang. Sabtu ni birthday dia yang ke 31. Aku langsung takde idea nak bagi apa. Nak bagi apa ek???? Nak cuti ke tanak cuti ni????

Adib Irfan dah 2 hari duk rumah ngan Umi. Nangis2 tanak pergi rumah Ibu. Syok ler dia duk rumah sebab boleh layan tengok VCD/DVD. Syamimi cakap bangun tidur jer terus pasang cerita yang dia berkenan. Bab pasang2 CD ni dah lama dia teror. Berkat tunjuk ajar dari papa dialah. Tapi dia memang cepat belajar kalau bab ala2 teknikal ni. Nak ambik gambar dari cameraphone pun dia pandai. Betul2 ikut perangai papa. Anak papalah katakan. Kalau aku... takdelah aku nak ajar semua benda ni. Kot2 dia besar skit... papa ajar dia baiki kereta pulak. :D

UPDATED : Borang cuti aku dah approved.

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com